tisdag 20 februari 2007

Hetsig helg. Och vecka.

Mitt liv i korthet nu.
Fredag: Som sagt, stämmoordförande för MUF-stämman.

Som bonus blev jag utsedd till hedersmedlem i MUF Stockholm! Stort tack. Igen. Är så stolt.

Blir så glad över att se duktiga människor komma upp och prata. Trevligt att träffa så begåvade människor som exempelvis Linda Norberg.

Lördag: pratar producentansvar för moderaterna i staden och länet. Hade passet efter lunch men det var bra fart på alla. Många goda idéer.

Är lite extra stolt över Adelie som skrivit sin första motion till stämman, försvarat den och dessutom blivit invald i ds.

Söndag: Lite lugnt. Hurra. Fikar hos föräldrarna.

Måndag: Jag praoar på Skånebänken och åker till Helsingborg på studiebesök hos IKEA och sen ICAs stora lager (DE för alla i branschen). Och sen fika hos det fantastiska kommunalrådet Peter Danielsson som verkligen har visioner. Heja Helsingborg!

Fick till och med följa med Ann-Charlotte Johnsson Hammar hem en sväng.

Tisdag: Utskottsmöte på förmiddagen och nu är jag på väg till Umeå och SVT. Argument vill prata transfetter. Inte för att det finns med på hemsidan men jag ska diskutera med Gunvor och Livsmedelsverket. Fast jag och verket är på samma sida. Tror jag.

Inga kommentarer: