torsdag 28 juni 2007

Ring, ring

Igår ringde jag min vän Christofer Fjellner, europaparlamentarikern, för att fråga en sak. Och när vi pratar så börjar det ringa och skrälla helt galet hos honom. Det slutar inte. Det bara pågår.
- Nu ska jag gå och rösta, säger Christoffer.
- Vilken gräslig signal, svarar jag.
- Japp. Och den är samma som brandlarmet.

Listigt. Bara i Bryssel.

Förresten ska alla möblerna på kontoren i Bryssel bytas ut nu. Jag föreslog att de skulle byta mot möblerna i Strasbourg. De är ju ändå nästan oanvända.

1 kommentar:

Malin sa...

Hej Sofia!

Vilka roliga bloggar du skriver:-)
Fickt tips från päronen att kolla in här, om inte annat så för att få se en glimt av Hjördis. Hon är bedårande!
Hoppas allt är bra, jag har en välförtjänt och efterlängtad semester hela juli. Sååå gött!
:-)
/
tremänningen Malin