måndag 14 januari 2008

ICA-fika

Så roligt att hälsa på ICA idag. Hann med att träffa många. Det mesta kändes som vanligt men frukttrappan var ommöblerad med jättestora frukter. De syns på bilden när vd-Kenneth intervjuades i helgen. (Länkar sen, sj-nätet är långsamt.)

Men först och främst fika med informationsavdelningen. Hade med lite chocolate therapy. Fick hemlängtan. De flesta verkar glada och har vilat under julen. Och Lars, om du läser så: Krya på dig!

En strid ström av glada människor som jag jobbat med kom förbi! Butiksutveckling var fyllda av idéer och ett hemligt förråd med snabbkaffe. Etableringsgänget hann jag bara hälsa snabbt på. Och så hann jag en extrafika med vd-Peder.

Nu hoppas jag att flera ICA-vänner kommer och hälsar på mig. Kan erbjuda fulguidning, automatkaffe och stilfull omgivning.

Inga kommentarer: