onsdag 23 juli 2008

It-killarnas makt

Åh. Jag fastnar ju själv i blogg- och mailträsket. Via Lars inlägg fattar jag nu varför en kille mailat mig och frågat var jag har för inställning till piratpartiet. Han som mailat är naturligtvis med där, något som en enkel googling visar men inte hans mail. Så jag svarade att: Min inställning är lika som för andra partier. Varför undrar ni?

Men nu vet jag varför. Tror Gudmundson hittat en öm punkt med sitt stolpillersresonemang.

Nu. Nu ska jag ut i solen.

2 kommentarer:

Rick Falkvinge (pp) sa...

I all enkelhet tycker jag att ditt svar var helt rätt, av massor av anledningar. :) Men en sådan kommentar av mig skulle missa huvudpoängen med din bloggpost...

Anonym sa...

Fia min skatt!
Om du är i hufvudstaden så kanske vi kan dra en fika. Hör av dig!
Kram Camilla