fredag 23 januari 2009

Vätskekontroll

Är på tåget på väg hem igen efter en riktigt bra dag i Göteborg. Kryddat med ohyggligt dåliga tips från coachen via sms från Stockholm. ("Dra en vits. Sillen var sjuk. Den var inlagd. Hahahahahaha.")Vi avslutade med ett fantastiskt bra möte med Inger och Bengt på Fiskeriverket.

- Du vet att det är ungefär 20 sockerbitar i den där, säger tågvärden när jag får min cocacola, en riktig med socker.
- Japp säger jag. Det är precis vad jag vill ha.

Igår när jag pratade miljö och EU hos Lidingömoderaterna tog energin slut så fick jag blodsockerfall och höll på att svimma. Botades rådigt av Paul med ett äpple. Så går det när jag inte hinner äta och stressar runt. Nu har jag lovat valda delar av Lidingömoderaterna att skärpa mig. Så då gör jag det.

Inga kommentarer: